عکس نوشته های عاشقانه

اشعار و عکس نوشته هایی از سعید کاشانی

عکس نوشته های عاشقانه

اشعار و عکس نوشته هایی از سعید کاشانی

مشخصات بلاگ
عکس نوشته های عاشقانه

خاطراتت حبس کردم کنجِ یک ویرانه دل
حال، از ویرانه ای بر جان حکومت میکنی

بایگانی
آخرین مطالب

عکس نوشته 6

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

9srr5dwd39xpik6qipzv.jpg

نظرات  (۲)

  • نگین محمدی
  • من کم اوردم ز تنهایی...
    واقعا عالیه سعید جان
    پاسخ:
    ممنون نگینِ خانوم
    یار نزدیکتر از من، به من است
    وین عجب تر که من از وی دورم!

    چه کنم، با که توان گفت که او
    در کنار من و من مهجورم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی