عکس نوشته های عاشقانه

اشعار و عکس نوشته هایی از سعید کاشانی

عکس نوشته های عاشقانه

اشعار و عکس نوشته هایی از سعید کاشانی

مشخصات بلاگ
عکس نوشته های عاشقانه

خاطراتت حبس کردم کنجِ یک ویرانه دل
حال، از ویرانه ای بر جان حکومت میکنی

بایگانی
آخرین مطالب

عکس نوشته 5

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ب.ظ

  • سعید کاشانی

خدا

شعر

عکس نوشته

مذهبی

نظرات  (۴)

یا رب در دل به غیر خود جا مگذار
در دیده من گرد تمنا مگذار

گفتم گفتم ز من نمی آید هیچ
رحمی رحمی مرا به من وامگذار

عکس نوشته هاتون عالی ست... قلمتان جاوید باد.
پاسخ:
از شعر زیباتون ممنونم مریم خانوم

نظر لطف شماست.. از آرزوی قشنگتون سپاسگزارم
من نیز برای شما نیک فرجامی در همه ی امور را آرزومندم
سپاس فراوان...
پاسخ:
خواهش استاد..
  • نگین محمدی
  • تو آیا دیده ای وقتی شبی تاریک 
    میان بودن و نا بودن امید فردایی
    هراسی می رباید خواب از چشمت
    کسی، خورشید و صبح و نور را 
    در باور روح تو ، میخواند

    و هنگامی که ترسی گنگ می گوید: رها گردیده، تنهایی
    و شب تاریکی اش را ، بر نگاه خسته می مالد
    طلوع روشن نوری به پلکت ، آیه های صبح می خواند
    کلام گرم محبوبی 
    کمی نزدیک تر از یک رگ گردن ، 
    به گوش ات نوای عشق میگوید: ...

    پاسخ:
    چقدر زیبا بود نگین جان..
    نحن اقرب الیه من حبل الورید...
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • خیلی عالی :)
    فقط کاش گرافیک عکس نوشته بهتر بود
    پاسخ:
    ممنونم
    در مورد نوع گرافیک عذر میخوام.. چون بنده شاعرم و بیشتر تمرکزم روی شعرهام هست
    که به دلم بنشینه و نتونستم وقت زیادی برای گرافیک بذارم متاسفانه.. و یه طراحی ساده
    و معمولی دارن عکس ها.. انشالله در آینده بهتر بشه..
    تشکر از محبتتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی